Naujienos
Nuo rugsėjo 13-osios kontaktiniu būdu aptarnausime tik turinčius galimybių pasą


Nuo š. m. rugsėjo 13-os dienos bendrovė klientus/paslaugų vartotojus kontaktiniu būdu aptarnaus tik su Galimybių pasu (Galimybių pasus reikia turėti išmaniajame telefone arba atspausdintą jo versiją). Klientai/ paslaugų vartotojai neturintys Galimybių paso bus aptarnaujami nuotoliniu būdu (telefonu, elektroniniu paštu) išskyrus paslaugas  bei darbus, kurių dėl jų specifikos neįmanoma suteikti/atlikti nuotoliniu būdu:

  • avariniai darbai (trūkus vandentiekio, nuotekų ar šilumos vamzdynui, užsikišus
    lietvamzdžiams ir pan.);
  • avarinės būklės vamzdyno keitimas;
  • vandens apskaitos prietaisų keitimas, plombavimas, patikra;
  • darbai, atliekami daugiabučių gyvenamųjų namų bendro naudojimo patalpose (laiptinėse,
    rūsiuose) bei išorėje;
  • laiptinių valymas;
  • administruojamų daugiabučių gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų
    susirinkimų organizavimas bei vykdymas.

 

Atgal Spausdinimo versija